Beboer

Opsigelse

Ifølge lejekontrakten er der 3 måneders opsigelse på lejemålet og altid til den 1. hverdag i en måned.

Hvis du ikke har en email, skal lejemålet opsiges skriftligt til vores kontor, eller fremsendes opsigelsen på kontakt@jefo.dk.
Når vi har modtaget din opsigelse vil du modtage en bekræftelse herom via e-mail eller pr. brev.

Hvis du har forudbetalt leje, hvilket fremgår af din lejekontrakt, er det de sidste måneder af opsigelsesperioden du kan undlade indbetaling af lejedelen. Du skal selv framelde PBS-aftalen i din bank.

Det bemærkes, at der skal betales for forbrugsafgifter mm. i hele opsigelsesperioden.

Af de oplysninger du har angivet under opsigelsen, vil vi indkalde dig til et fraflytningssyn. Ved synet skal lejemålet være tomt og rengjort, dette gælder også kælder-eller depotrum. Husk at lejemålet skal være fraflyttet senest 14 dage før opsigelsen udløber. Har du noteret. at du ønsker at fraflytte lejemålet før opsigelsen udløber, vil vi søge dit lejemål genudlejet hurtigst muligt.

Hvis dette ikke ønskes, vil flyttesyn ske 14 dage før opsigelsen udløber.

Ved fraflytningssynet vil der blive udarbejdet en fraflytningsrapport over det arbejde der evt. skal udføres i lejemålet.

Når lejemålet er istandsat og genudlejet vil der gå mellem 4 og 6 uger til du modtager din flytteopgørelse. Ved afregning af varme kan der gå op til år inden den endelige opgørelse forelægger, da der kun er afregning en gang om året.

Akutnumre

Ældreboliger

Fælles for ældreboligerne er, at Høje-Taastrup Kommune har den fulde anvisningsret til boligerne. Der er krav til ansøgning / visitation, kontakt venligst Høje-Taastrup Kommune for information omkring ansøgning.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.